Den loyale partner Dansk Revision: Hvidovre er et godt sted at være

8. marts 2018 - Hvidovre Fodbold

Dansk Revision er en kæde med kontorer fordelt over hele Danmark. På kontoret i Roskilde sidder 25 dedikerede medarbejdere, som er klar til at hjælpe.    

 

Ewe Britt Bünsov Brøns, som er direktør, og partner, i Dansk Revision Roskilde A/S, fortæller om samarbejdet med Hvidovre Fodbold A/S:

”Vi har været sponsor i Hvidovre siden 2013, da vi dengang gerne ville profilere os lidt tættere mod København. Vi har, før i tiden, haft en bred vifte af sponsorater, hvor den væsentligste af disse sponsorater har været målrettet lokalt. Vi er nu begyndt at sortere lidt fra, og prioriteret at være til stede der hvor vi ser et godt netværk. Her i huset har vi vurderet at Hvidovre, har et godt og stærkt netværk, som stadig udvides, hvorfor det fortsat er interessant at være en del af denne gruppe”

 

 

Ewe er selv opvokset i Hvidovre og bor stadig i byen. Hun forsøger at komme på stadion og se så mange kampe som muligt, når tiden er til det. Ewe deltager, så vidt muligt, også i netværksmøderne, som er en vigtig del af partnerskabet med Hvidovre Fodbold A/S.
Om netværket fortæller Ewe:


”Netværket omkring Hvidovre Fodbold giver Dansk Revision en øget kendskabsgrad i Hvidovre. Det er, som udgangspunkt, ikke for at få nye kunder at vi er tilstede i netværket. For os er det mere at få adgang til et spændende netværk, som øger muligheden for nye forbindelser, og på sigt muligheden for eventuelle nye kunder”   

 

Dansk Revision er en loyal og tillidsfuld partner, som kunden kan trække på efter behov. En forretningsven kan man kalde det: 

”Vi prøver, at være i øjenhøjde med vores kunder. Vi gør os umage for at lære vores kunder at blive dygtigere og dygtigere, frem for alt, så de opnår at få en god og solid økonomisk indsigt i deres virksomhed. Vi mener selv, at vi gør dette i et forståeligt sprog” fortæller Ewe Brøns og fortsætter:  

”Hos Dansk revision er der en høj grad af partnerinvolvering. Hvilket vil sige, at partneren ikke bare er underskriver men faktisk er med helt nede i maskinrummet”

Vores første møde med en kunde er altid gratis, uanset om det tager en time eller 3, om vi skal køre til dem eller om de kommer her. De skal have en mulighed for at møde os, og vi skal have en mulighed for at møde dem.